Skúter VOGE SR4 350i MAX čierny
Skúter VOGE SR4 350i MAX biely
FULLkový skúter, čo ťa očarí nielen eleganciou, ale aj inteligenciou
Som štramák s nádychom talianskej elegancie. Navrhli ma totiž v talianskom Motor Valley – na mieste, kde vznikajú tie najkrajšie vozidlá na svete. Okúzlim ťa nielen krásou, ale aj inteligenciou. Zvládnem toho fakt veľa. Sleduj!
Tešiť sa môžeš na bezkľúčové štartovanie, indikátor tlaku v pneumoškách, mrte úložného priestoru, integrovanú prednú kameru, kontrolu trakcie (TCS), Bluetooth konektivitu, USB zásuvku a plno ďalších vychytávok. A vieš, čo je na tom najlepšie? Že toto všetko dostaneš v základe. A k tomu ešte aj dva stojany. Takže žiadne doplatky! Som jednoducho FULLka.
Na spoločných cestách budeš vrnieť blahom rovnako ako môj štvortaktný jednovalec v objeme 350 ccm. Oceníš poriadny podvozok od japonskej Kayaby, spoľahlivé vstrekovanie BOSCH, pekelne dobré gumy Pirelli Angel Scooter aj skvele fungujúce brzdy španielskej značky J.Juan.
Kolóna? A to je čo?
Hromadia sa pred tebou plechovky? Zaspievaj si s Daliborom Jandom song Hráli jsme kličkovanou a zapchanými ulicami prefrčíš ako starý Schumacher zamladi. Stáť budeš len na svetlách. Inak sa s týmto obratným skútriskom prekľučkuješ fakt všade. Vďaka tomu dorazíš do roboty, alebo na rande vždy včas.
Stopercentný liek na dopravnú zápchu zoženieš v každej dobrej motolekárni.
Dalšie LUXusné vylepšenie pre rok 2025
S novým rokom ešte lepšia výbava. Že už to nejde? Tak žmurkaj. ?? Pre rok 2025 si fabrika nachystala dalšie prekvapenie vo výbave LUXURY verzie. V tej stále dostaneš elektricky ovládaný veterný štít s pamäťou. Ale nie tvoji, takže kam si dal kľúče od mašiny, to ti VOGE fakt neporadí. Vie si ale zapamätať, v akej polohe plexi naposledy bolo a pri opätovnom štarte ju nastaví. Za teba, bez náradia a v priebehu sekundy. Okrem toho môžeš jazdiť stále aj v zime, keby si chcel. Súčasťou LUX výbavy sú totiž aj v roku 2025 výhrevy rúk a sedadlá vodiča a okrem toho prichádza ďalšia bomba v podobe radaru v spätných zrkadlách. Už žiaden strach, zrkadlo ti síce nepovie že si na svete najkrajší, ale upozorní ťa, keď sa k tebe bude vo vedejšom pruhu blížiť auto alebo ďalší nadšený skútrista.
Doplňujúce informácie
Technické údaje
Motor
| Objem motora | 350 cm3 |
| Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
| Maximálny výkon | 25 kW (34 Ps) / 7 500 rpm |
| Maximálny krútiaci moment | 30 Nm / 6 000 rpm |
| Kompresný pomer | 11,5:1 |
| Sekundárny pohon | remeňom |
| Prevodovka | bezstupňový variátor |
| Štartér | elektrický (bezkľúčové štartovanie) |
| Chladenie | vodou |
| Emisná norma | EURO 5 |
| Emisie CO2 | 84 g/km |
| Systém dávkovania paliva | elektronické vstrekovanie Bosch |
| Objem nádrže | 12,8 litrov |
| Spotreba paliva | 3,6 l/100 km |
| Maximálna rýchlosť | 129 km/hod |
Brzdy a podvozok
| Odpruženie vpredu | 35 mm vidlica Kayaba, zdvih 112 mm |
| Odpruženie vzadu | jednostranná kyvná vidlica, 2x nastaviteľný tlmič Kayaba, zdvih 127 mm |
| Pneu vpredu | 120/70-R15, Pirelli Angel Scooter |
| Pneu vzadu | 150/70-R14, Pirelli Angel Scooter |
| Brzdy vpredu | 2x štvorpiestkové plávajúce strmene J.Juan, 2x kotúč (ø 265 mm) |
| Brzdy vzadu | jednopiestkový plávajúci strmeň J.Juan, 1x kotúč (ø 265 mm) |
| ABS | áno - antiblokovací systém Continental |
| TCS | áno - systém kontroly trakcie |
| ESS | áno - varovný systém núdzového brzdenia |
Rozmery a hmotnosti
| Rozmery (D׊×V) | 2 185 × 805 × 1 390 mm |
| Pohotovostná hmotnosť | 214 kg |
| Výška sedadla | 761 mm |