- Úvod
 - >>
 - Pracovné štvorkolky
 - >>
 - Štvorkolky LONCIN
 - >>
 - Štvorkolka LONCIN X-WOLF 700i L MUD 4x4 EPS žltá/púšťna
 
Štvorkolka LONCIN X-WOLF 700i L MUD 4x4 EPS žltá/púšťna
Bahniak, ktorý prefrčí aj cez ten najväčší sajrajt
Možno už poznáš môjho brata z vlčej svorky. Ale oproti štvorkolke XWolf 700i EPS som trošku viac vykŕmený a navyše mám:
? Alu kolesá o dva palce väčšie. Braček frčí na 12", ja valím na 14". 
? Väčšie pneu s drsňáckou vzorkou. Aj keď tá zdrobnenina tu nemá čo robiť. Ten vzor je totiž fakt brutálny. Bráchovi nakladám aj veľkosťou gúm. Na predných labách nosím 27×9-14". Vzadu dokonca 27×11-14".
? Vodný chladič a sanie vytiahnuté na prednom nosiči. A jasnačka, že v drsňáckom kryte. Nech vletíš do akéhokoľvek bordelu, chladič sa ti nezalepí. Tak si to bahníčko vychutnaj, motor v ňom neuvaríš.
? Originál kryt podvozku. A si píš, že nie len tak hocijaký. Žiadna ochrana z tenkého plastu, čo neochráni ani vĺčatá, aby si vyvalil ďalšie tri stovky za niečo poriadne. So mnou si v pohode. Už v základe mám kryt z hliníkovej zliatiny. A to je kur..ník poriadna ochrana podvozku aj v tom najdrsnejšom teréne.
? Nastaviteľná tuhosť podvozku. Jak sa povie po slovensky, toto je fakt gejmčendžer! Vďaka mojim plynovo–kvapalinovým tlmičom s externou nádobkou si tuhosť podvozku našteluješ tak ako potrebuješ. 
? Ochranné rámy už v základe. Nie som žiadne holátko Predné aj zadné chrániče mám na sebe automaticky už od výroby. A to táto sada inak stojí viac ako štyri stovky.
MUD dá blatu MAT!
Tak si to zrátajme: Za všetky tieto ozaj užitočné vychytávky dáš oproti klasickému sedemkilu len o smiešny liter aj niečo viac. Sám vidíš, že keby si to celé montoval samostatne, tak by si tú sumičku dal len za kryt podvozku a ochranné rámy. Takže ak sa ozaj nebojíš zašpiniť a chceš brázdiť fakt, že náročné terény, tak neni o čom...
Svoje meno som nedostal len tak, to, že som bahniak, si fakt zaslúžim. Ideálny quad do blatíčka. Tak sa nenechaj vyšachovať terénom a poďme dať spolu blatu mat. Mrkni na moje parametre, a dáš mi za pravdu. Alebo sa vykašli na teóriu a rovno si ma príď vyskúšať!
Doplňujúce informácie
Technické údaje a výbava
Motor
| Objem motora | 686 cm3 | 
| Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC | 
| Maximálny výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 ot./min. | 
| Maximálny krútiaci moment | 66 Nm / 4 500 ot./min. | 
| Sekundárny pohon | 4x4, kardan / uzávierka predného diferenciálu | 
| Prevodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P | 
| Štartér | elektrický | 
| Chladenie | vodou (chladič hore) a olejom | 
| Emisná norma | EURO 4 | 
| Systém dávkovania paliva | EFI Bosch | 
| Objem nádrže | 21 litrov | 
| Maximálna rýchlosť | 60 km/h, (offroad 100 km/h) | 
Brzdy a podvozok
| Predné odpruženie | 2× nastaviteľný, plynovokvapalinový tlmič s externou nádobkou a nastaviteľnou pružinou | 
| Zadné odpruženie | 2× nastaviteľný, plynovokvapalinový tlmič s externou nádobkou a nastaviteľnou pružinou | 
| Predná pneu | 27×9-14 | 
| Zadná pneu | 27×11-14 | 
| Predné brzdy | 2× hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm) | 
| Zadné brzdy | 2× hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm) | 
| Parkovacia brzda | áno | 
| Ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou | áno (zapísané v TP na 800 kg) | 
Rozmery a hmotnosti
| Rozmery (D׊×V) | iba dlhá verzia 2 220 x 1 190 x 1 438 mm | 
| Pohotovostná hmotnosť | 388 kg | 
| Výška sedadla | 940 mm | 
| Světla výška | 310 mm | 
Homologizácia
| Typ homologizácie | T3b | 
| Počet povolených osôb na sedadle | 2 | 
| Potrebné vodičské oprávnenie | B alebo T | 
Základná výbava
| ✓ elektrický posilňovač riadenia - EPS | 
| ✓ alu kolesá 14" | 
| ✓ 3x 12 V zásuvka (zapaľovač + 2x USB) | 
| ✓ zámok riadenia integrovaný v spínacej skrinke | 
| ✓ 2x vodeodolná odkladacia skrinka (v prednom blatníku a v zadnej časti štvorkolky) | 
| ✓ prídavné sedadlo s operadlom a madlom pre spolujazdca | 
| ✓ homologizované ťažné zariadenie na 800 kg s el. zásuvkou | 
| ✓ silný elektrický navijak so silou 3 000 libier | 
| ✓ kryty rúk | 
| ✓ ochranné lemy blatníkov | 
| ✓ prepínanie pohonu 2x4/4x4 + uzávierka predného diferenciálu | 
| ✓ predný a zadný ochranný rám | 
| ✓ zadný nosič s možnosťou naložiť naň až 80 kg nákladu | 
| ✓ full LED dynamické predné a zadné smerovky integrované do predných aj zadných LED svetiel | 
| ✓ chránený vodný chladič proti bahnu a nečistotám, umiestnený na prednom nosiči | 
| ✓ zvýšené sanie variátora, umiestnené v kryte chladiča na prednom nosiči | 
| ✓ plne nastaviteľné plyno/kvapalinové tlmiče s externou nádobkou | 
| ✓ kryt celého podvozku, vrátane ramien zo zliatiny hliníka | 
| ✓ stupačky vodiča a spolujazdca zo zliatiny hliníka | 
| ✓ pneumatiky do extrémneho terénu s rozmermi 27×9-14 a 27×11-14 | 
| ✓ plasty vo farbe Desert Yellow (púštna žltá) |